Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca | Richard Koch

Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca (The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch, reprezinta un ghid plin de informatii utile, inedite, care nu ar trebui sa lipseasca din biblioteca niciunui antreprenor sau angajat ambitios.Audiobookul va introduce in lumea afacerilor-star si va prezinta sapte pasi necesari pentru crearea unei noi companii-star. Ce este o afacere-star? Acest tip de afacere este liderul nisei sale de piata. Dar cum se defineste nisa de piata? Pentru ca o nisa sa fie o piata separata, trebuie sa aiba clienti diferiti, produse sau servicii diferite si un mod de a instrumenta afaceri diferit de cel al pietei principale sau al altor nise de piata.Abilitatea dumneavoastra, volumul de munca depus, amestecul de oameni potriviti sunt factorii care va determina succesul? Nu. Raspunsul util este: „pozitionarea, pozitionarea, pozitionarea”.O afacere-star opereaza intotdeauna pe o piata in ascensiune rapida. Richard Koch spune ca in cele cinci afaceri-star ale sale, profitul total a valorat de zece ori banii investiti. Niciuna dintre investitiile-star ale sale nu a dat gres. Cel mai scazut profit a fost putin peste dublul banilor investiti.Pozitia de lider al nisei presupune ca acea companie si produsele sale sunt preferate de catre clientii nisei respective. O firma de prim nivel ar trebui sa aiba preturi mai mari sau costuri mai mici decat o companie similara care o urmeaza. Preturi mai mari, deoarece clientii prefera produsul, iar costuri mai mici, intrucat firma poate sa-si distribuie costurile fixe asupra unui volum mult mai mare de tranzactii decat competitorii sai.Richard Koch a dobandit o avere imensa, de multe ori in urma unei investitii initiale in companii pe care le-a infiintat, le-a facut rentabile sau le-a ajutat sa se extinda decisiv – printre acestea se numara Filofax, restaurantele Belgo, Plymouth Gin si Betfair (cea mai mare si mai profitabila companie de jocuri de noroc pe internet). Este autorul unor celebre carti de afaceri, printre care Principiul 80/20, care s-a vandut in peste 700000 de exemplare in intreaga lume si a fost tradusa in 24 de limbi.Cea mai longeviva companie-star este „Coca-Cola Company”, inregistrata in 1888 si care a avut o pozitie solida pana in anii ’90 ai secolului trecut. De asemenea, McDonald’s este unul dintre marile staruri ale afacerilor. In 1940, Dick si Mac McDonald au deschis o cafenea in San Bernardino, California. Compania a introdus propriul sistem rapid de servire, o linie de productie simplificata pentru hamburgeri, oferind lumii un nou tip de restaurant, magazinul de hamburgeri cu profil fast-food.Companiile-star sunt rare. Cerintele sunt apasatoare. Insa aveti un avantaj urias daca stiti ce cautati si daca puteti respinge simplu si rapid marea majoritate a propriilor idei si ale prietenilor. Cea mai mare parte a managerilor „straluciti” si a antreprenorilor „super-eroi” realizeaza miracole nu datorita stralucirii lor, ci fiindca se afla la locul potrivit in momentul potrivit.Starurile reprezinta sub 5% din totalul companiilor dintotdeauna. Dar starurile contribuie cu peste 95% din valoarea pe termen lung si probabil cu cel putin 120% din banii generati vreodata….

Catre Magazin

Descriere

Ai Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca | Richard Koch pret super Online Acum

Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca | Richard Koch

Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca (The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch, reprezinta un ghid plin de informatii utile, inedite, care nu ar trebui sa lipseasca din biblioteca niciunui antreprenor sau angajat ambitios.Audiobookul va introduce in lumea afacerilor-star si va prezinta sapte pasi necesari pentru crearea unei noi companii-star. Ce este o afacere-star? Acest tip de afacere este liderul nisei sale de piata. Dar cum se defineste nisa de piata? Pentru ca o nisa sa fie o piata separata, trebuie sa aiba clienti diferiti, produse sau servicii diferite si un mod de a instrumenta afaceri diferit de cel al pietei principale sau al altor nise de piata.Abilitatea dumneavoastra, volumul de munca depus, amestecul de oameni potriviti sunt factorii care va determina succesul? Nu. Raspunsul util este: „pozitionarea, pozitionarea, pozitionarea”.O afacere-star opereaza intotdeauna pe o piata in ascensiune rapida. Richard Koch spune ca in cele cinci afaceri-star ale sale, profitul total a valorat de zece ori banii investiti. Niciuna dintre investitiile-star ale sale nu a dat gres. Cel mai scazut profit a fost putin peste dublul banilor investiti.Pozitia de lider al nisei presupune ca acea companie si produsele sale sunt preferate de catre clientii nisei respective. O firma de prim nivel ar trebui sa aiba preturi mai mari sau costuri mai mici decat o companie similara care o urmeaza. Preturi mai mari, deoarece clientii prefera produsul, iar costuri mai mici, intrucat firma poate sa-si distribuie costurile fixe asupra unui volum mult mai mare de tranzactii decat competitorii sai.Richard Koch a dobandit o avere imensa, de multe ori in urma unei investitii initiale in companii pe care le-a infiintat, le-a facut rentabile sau le-a ajutat sa se extinda decisiv – printre acestea se numara Filofax, restaurantele Belgo, Plymouth Gin si Betfair (cea mai mare si mai profitabila companie de jocuri de noroc pe internet). Este autorul unor celebre carti de afaceri, printre care Principiul 80/20, care s-a vandut in peste 700000 de exemplare in intreaga lume si a fost tradusa in 24 de limbi.Cea mai longeviva companie-star este „Coca-Cola Company”, inregistrata in 1888 si care a avut o pozitie solida pana in anii ’90 ai secolului trecut. De asemenea, McDonald’s este unul dintre marile staruri ale afacerilor. In 1940, Dick si Mac McDonald au deschis o cafenea in San Bernardino, California. Compania a introdus propriul sistem rapid de servire, o linie de productie simplificata pentru hamburgeri, oferind lumii un nou tip de restaurant, magazinul de hamburgeri cu profil fast-food.Companiile-star sunt rare. Cerintele sunt apasatoare. Insa aveti un avantaj urias daca stiti ce cautati si daca puteti respinge simplu si rapid marea majoritate a propriilor idei si ale prietenilor. Cea mai mare parte a managerilor „straluciti” si a antreprenorilor „super-eroi” realizeaza miracole nu datorita stralucirii lor, ci fiindca se afla la locul potrivit in momentul potrivit.Starurile reprezinta sub 5% din totalul companiilor dintotdeauna. Dar starurile contribuie cu peste 95% din valoarea pe termen lung si probabil cu cel putin 120% din banii generati vreodata….

Modalități Plata si Livrare

Platesti online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

  • Cost livrare: va fi calculat în pagina de comanda după ce ați dat click pe butonul „catre magazin” și adaugă în coș costul de livrare va fi afișat la finalizarea cumpărăturilor dacă produsul este în stoc in magazinul online.
  • Sute de produse beneficiază de transport gratuit dar și dacă valoarea cumpărăturilor dvs. depășește anumita suma în funcție de vânzător.
  • Verificare Colet Înainte de plată
  • Plata cu cardul in rate fara dobanda (in functie de card)

La comenzile realizate cu servicii de curierat, perioadele de predare pot fi modificate în funcție de fluxurile curierilor parteneri in perioada COVID-19 si sărbători precum 1 Martie, 8 Martie etc.

Garanție Produse:

Garanție de minim 12 luni la orice produs, vezi toate produsele.

Produs al: carturesti.ro

Dreptul la Retur

Drept de retur  in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Actualizat la: 7th iunie 2023

Declinare de responsabilitate – Disclaimer

Site-ul nostru nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor postate pe acest site și nici furnizarea completa a datelor de către comercianți. Drept urmare, din cauza tipului activităților acest site ca fiind un promotor al unor companii terțe, în cazul unor nepotriviri între datele postate pe acest site sau reclamele acestui site și cele postate pe site-ul comerciantului, acestea din urmă vor predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte initiative legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile postate contin toate taxele, preturi in lei sau ron inclusiv TVA.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Site-ul acesta nu are rubrica “Contul tau”, noi nu cerem date cu caracter personal. Astfel siteul nu manipulează date personale de la vizitatori.

Soluționarea online a litigiilor

ANPC

Asemanator cu Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca | Richard Koch

Informații suplimentare

Brand