Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale

Despre carte:    Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vânzari se fac atunci când cumparatorii sunt multumiti. Ei te recomanda cu caldura si altora si, culmea, se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decât toate campaniile tale de marketing si decât toate strategiile la care ai putea sa apelezi (de cele mai multe ori pe bani grei). Atat timp cat ei sunt convinsi de loialitatea ta, iti devin aliati (fiindu-ti la randul lor loiali) si te vor sustine pentru a-ti atinge obiectivul financiar. De cate ori un client se simte inselat, tratat necorespunzator, ignorat sau fortat el nu numai ca pleaca, ci si denigreaza reputatia firmei. Iar cand reputatia iti este distrusa se slabeste si increderea clientilor existenti. Nu uita ca nemultumirea, dezamagirea si frustrarea se transmit mult mai repede si mai usor decat incantarea si satisfactia.    Aceasta carte descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!    Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti ca General Electric, ci si de afaceri mici, de familii, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat: multumirea celor pe care-i servesc.    Expertul in fidelizare Fred Reichheld are in spate multi ani de cercetare in marketing si descoperirile sale, prezentate in aceasta carte de mare succes, i-au adus renumele de nașul loializarii clientilor. Prin ideile sale inovative si practice privind cresterea satisfactiei clientilor, aceasta carte te provoaca sa-ti depasesti limitele creativitatii. Despre autor:    Fred Reichheld este director emerit al Bain & Company, iar in ianuarie 1999 a fost ales membru de onoare in consililul director. Reichheld s-a alaturat companiei Bain in 1977 si a fost votat in unanimitate pentru a deveni partener in 1982. Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor, angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati. In editia din iunie 2003 a revistei americane Consulting, Reichheld a fost inclus pe lista celor 25 de consultanti de top din intreaga lume

Catre Magazin

SKU: 29821 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale

Despre carte:    Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vânzari se fac atunci când cumparatorii sunt multumiti. Ei te recomanda cu caldura si altora si, culmea, se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decât toate campaniile tale de marketing si decât toate strategiile la care ai putea sa apelezi (de cele mai multe ori pe bani grei). Atat timp cat ei sunt convinsi de loialitatea ta, iti devin aliati (fiindu-ti la randul lor loiali) si te vor sustine pentru a-ti atinge obiectivul financiar. De cate ori un client se simte inselat, tratat necorespunzator, ignorat sau fortat el nu numai ca pleaca, ci si denigreaza reputatia firmei. Iar cand reputatia iti este distrusa se slabeste si increderea clientilor existenti. Nu uita ca nemultumirea, dezamagirea si frustrarea se transmit mult mai repede si mai usor decat incantarea si satisfactia.    Aceasta carte descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!    Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti ca General Electric, ci si de afaceri mici, de familii, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat: multumirea celor pe care-i servesc.    Expertul in fidelizare Fred Reichheld are in spate multi ani de cercetare in marketing si descoperirile sale, prezentate in aceasta carte de mare succes, i-au adus renumele de nașul loializarii clientilor. Prin ideile sale inovative si practice privind cresterea satisfactiei clientilor, aceasta carte te provoaca sa-ti depasesti limitele creativitatii. Despre autor:    Fred Reichheld este director emerit al Bain & Company, iar in ianuarie 1999 a fost ales membru de onoare in consililul director. Reichheld s-a alaturat companiei Bain in 1977 si a fost votat in unanimitate pentru a deveni partener in 1982. Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor, angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati. In editia din iunie 2003 a revistei americane Consulting, Reichheld a fost inclus pe lista celor 25 de consultanti de top din intreaga lume

Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale acum online:

Plata

Alegeți o modalitate de plata:  ramburs, plata cu cardul sau plata prin ordin de plata.

Unde primesc comanda?

Coletul va fi livrat la adresa pe care ați furnizat-o în formularul de comandă.

Când voi primi comanda?

Termenul de livrare este de minim 24 de ore de la procesarea comenzii, livrarea urmând a fi efectuata în termenul prevăzut de art. 18 din OUG nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. In cazuri excepţionale, de exemplu condiţii meteorologice nefavorabile, livrarea in zone greu accesibile sau in perioade foarte aglomerate din an (Black Friday, Crăciun, etc.), livrarea poate suferi intarzieri. Comanda se consideră valabilă numai după ce Societatea confirmă Clientului prin e-mail sau telefon posibilitatea onorării acesteia.

Cum plătesc?

Plata se face prin ramburs, în momentul în care veţi primi coletul la adresa specificată în formularul de comandă. Acceptăm şi plata în avans, prin transfer bancar sau plata în trezorerie. Pentru aceste opţiuni, vă rugăm sa nu achitati inainte să ne contactaţi pe e-mail şi telefonic după ce aţi făcut comanda, pentru a vă oferi detalii suplimentare.

Există taxe de livrare?
Tarif național: 18.99 lei

Pentru localitatile care se afla in zona 2 taxa de livrare este de 19.60 lei. Detalii : https://www.urgentcargus.ro/DOC/aria-de-acoperire.pdf

Tarif local BUCURESTI : 14.99 lei
Comenzile care depășesc 300 de lei beneficiază de transport gratuit!

Dreptul la Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Disclaimer

vkm.ro nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților vkm.ro ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile vkm.ro și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.