Descriere
Cum cresc brandurile | Byron Sharp
Byron Sharp este profesor de marketing si director al Institutului Ehrenberg-Bass de la Universitatea South of Australia.Cercetarea sa este sustinuta de corporatii din intreaga lume, printre care Coca-Cola, Mars, Kraft, Nielsen, British Airways, CBS, ESPN, Kellogg si multe altele.Dr. Sharp a publicat peste 100 de lucrari stiintifice si este inscris in redactiile a patru reviste.In „Cum cresc brandurile” Byron Sharp iti demonstreaza ca aproape tot ce ai invatat despre marketing este gresit. Adevarul este ca acei consumatori loiali pe care te bazai nu sunt de fapt atat de loiali pe cat ai fi crezut si ca, in realitate, vanzarile cele mai mari se datoreaza consumatorilor carora nici nu le pasa de brandul tau. Prin cercetarile sale, Byron Sharp reduce importanta segmentarii foarte definite, demonstrand ca oamenii fac alegeri bazate pe emotii si pe cat de eficient a fost brandul in a ramane intiparit in mintea consumatorului prin diverse caracteristici precum logo-ul, culorile sau mirosul asociat brandului. Sharp foloseste expresia de “consumatori poligami”, explicand ca loialitatea exista dar intr-o mica masura.Keith Weed, Unilever Chief Marketing Officer, se declara fanul lui Byron Sharp si este de accord cu acesta in ceea ce priveste importanta unei targetari generale. Cresteri semnificative ale vanzarilor nu vor veni din targetarea neincetata ale aceluiasi public tinta. “Aceasta este o fantezie care dauneaza eficacitatii marketingului”, spune Byron Sharp.O carte care iti poate revolutiona modul in care faci marketing, care vine cu un set de legi sustinute de dovezi empirice si pe care orice om de marketing trebuie sa o citeasca.
Cum cresc brandurile | Byron Sharp acum online:
Modalității de plata
Plata cu cardul online sau la livrare.
Împachetare gratuită
Fie că sunt așteptate sau, dimpotrivă, sunt oferite ca surpriză, cadourile aduc cele mai frumoase bucurii. Ajunse în mâinile destinatarului, ele sunt cântărite cu anticipație, supuse privirilor curioase și, odată desfăcute devin generatoare de zâmbete.
Cu toate aceste gânduri în minte, oferim serviciul de împachetare de cadou în mod gratuit.
Transport
Livrare cu Fan Courier, serviciul Express loco, livrare in aceeasi zi.
Toate comenzile online de produse marcate cu eticheta „24h” plasate până la ora 13.30 pot fi livrate în București cu un serviciu de curierat asigurat de Fan Courier, chiar în ziua plasării comenzii.
Cost Transport: doar 19.90 lei!
Comenzile vor fi livrate de luni până vineri, până la ora 18.00.
Costuri de transport
Acestea vor fi calculate, separat, în coş, în funcţie de destinaţie (în Bucureşti, ţară sau străinătate) şi greutatea aproximativă a coletului tău.
În cazul în care optezi pentru ridicarea produselor dintr-o librărie Carturesti aleasă de tine, poti face asta gratuit, indiferent de valoarea comenzii..
În cazul în care plasezi o comandă cu livrarea în România, prin curier rapid, cu valoare mai mare de 150 de lei, livrarea este gratuită.
Dacă nu, avem următoarele tarife de livrare pentru România:
în Bucureşti și Județul Ilfov – 9.5 lei pentru comenzi în valoare de până la 99.99 lei, 7.5 lei pentru comenzi cu valoarea cuprinsă între 100 lei și 149.99 lei, prin curier rapid;
în ţară – 15 lei pentru comenzi în valoare de până la 99.99 lei, 7.5 lei pentru comenzi cu valoarea cuprinsă între 100 lei și 149.99 lei, prin curier rapid.
Dacă ai nevoie de livrare în aceeași zi, în București, poți opta pentru serviciile noastre care au următoarele tarife:
19.90 lei, Same Day Fan Courier – numai pentru produsele cu etichetă 24h și pentru comenzile plasate până în ora 13:30;
19.90 lei, Sinapseria – livrare cu bicicleta – numai pentru produsele cu etichetă 24h și pentru comenzile plasate până în ora 13:00.
Pentru livrările în afara ţării, costurile de transport se calculează automat în coșul de cumpărături, în funcție de țara destinatară, de greutate și categoria produselor. În acest caz, plata este posibilă doar online, cu cardul.
Dreptul la Retur
Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.
Disclaimer
vkm.ro nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților vkm.ro ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile vkm.ro și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.