Automatizarea clientilor | John Warrillow

De ce companii precum Amazon, Apple si multe dintre cele mai promitatoare start-up-uri din Silicon Valley obtin profit folosind modelul de afacere pe baza de abonament?Poti afla raspunsul din Automatizarea clientilor. Cum sa creezi o companie pe baza de abonament in orice domeniu de John WarrillowPartea intai prezinta in linii generale adevarul surprinzator despre cine castiga in sistemul economic pe baza de abonament si de ce practic fiecare start-up sustinut de un capital de risc are un model de afacere bazat pe venituri recurente.Vei invata cum modelul de afacere pe baza de abonament face sa creasca in mod spectaculos valoarea medie a fiecaruia dintre clientii tai si cum sa ajustezi cererea in compania ta, astfel incat sa fii in masura sa iti adaptezi oferta. Vei afla de ce clientii automatizati cumpara mai mult decat clientii sporadici si de ce venitul obtinut din abonamente e mai constant decat cel obtinut dintr-o singura achizitie.Partea a doua e impartita in subcapitole despre cele noua modele de afaceri pe baza de abonament. Dupa cum vei vedea, ai multe optiuni la dispozitie pentru dezvoltarea unui flux de venituri recurente pentru firma ta. Fie ca vrei sa iti transformi intreaga afacere sau doar sa obtii cateva mii de dolari din venituri pasive, vei gasi o multime de idei noi pentru a aplica in compania ta modelul de automatizare a clientilor.A treia si ultima sectiune a cartii Automatizarea clientilor iti pune la dispozitie planul pe baza caruia sa-ti dezvolti propria afacere bazata pe abonament. Vei afla cateva statistici cheie care vor defini viabilitatea abonamentului tau si coeficientul pe care trebuie sa il obtii pentru a face sa creasca beneficiile. Vei invata psihologia vanzarilor de abonamente si cum poti trece peste ceva ce se numeste „lehamitea de abonamente”. „Daca doresti sa construiesti o afacere cu o fundatie sanatoasa si cu servicii extrem de bune oferite clientilor sai, atunci aceasta carte este o resursa de nepretuit.” – Bob Burg, coautor al volumului Go-giver si autor al cartii Adversaries into Allies„Este un lucru rar ca o carte sa aiba un impact atat de profund si rapid asupra strategiei unei afaceri. De fapt, a oricarei afaceri.” – Verne Harnish, director executiv al Gazelles si autor al volumelor Scaling Up, The Greatest Business Decisions of All Time si Mastering the Rockefeller Habits

Catre Magazin
SKU: 2322955 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Automatizarea clientilor | John Warrillow

De ce companii precum Amazon, Apple si multe dintre cele mai promitatoare start-up-uri din Silicon Valley obtin profit folosind modelul de afacere pe baza de abonament?Poti afla raspunsul din Automatizarea clientilor. Cum sa creezi o companie pe baza de abonament in orice domeniu de John WarrillowPartea intai prezinta in linii generale adevarul surprinzator despre cine castiga in sistemul economic pe baza de abonament si de ce practic fiecare start-up sustinut de un capital de risc are un model de afacere bazat pe venituri recurente.Vei invata cum modelul de afacere pe baza de abonament face sa creasca in mod spectaculos valoarea medie a fiecaruia dintre clientii tai si cum sa ajustezi cererea in compania ta, astfel incat sa fii in masura sa iti adaptezi oferta. Vei afla de ce clientii automatizati cumpara mai mult decat clientii sporadici si de ce venitul obtinut din abonamente e mai constant decat cel obtinut dintr-o singura achizitie.Partea a doua e impartita in subcapitole despre cele noua modele de afaceri pe baza de abonament. Dupa cum vei vedea, ai multe optiuni la dispozitie pentru dezvoltarea unui flux de venituri recurente pentru firma ta. Fie ca vrei sa iti transformi intreaga afacere sau doar sa obtii cateva mii de dolari din venituri pasive, vei gasi o multime de idei noi pentru a aplica in compania ta modelul de automatizare a clientilor.A treia si ultima sectiune a cartii Automatizarea clientilor iti pune la dispozitie planul pe baza caruia sa-ti dezvolti propria afacere bazata pe abonament. Vei afla cateva statistici cheie care vor defini viabilitatea abonamentului tau si coeficientul pe care trebuie sa il obtii pentru a face sa creasca beneficiile. Vei invata psihologia vanzarilor de abonamente si cum poti trece peste ceva ce se numeste „lehamitea de abonamente”. „Daca doresti sa construiesti o afacere cu o fundatie sanatoasa si cu servicii extrem de bune oferite clientilor sai, atunci aceasta carte este o resursa de nepretuit.” – Bob Burg, coautor al volumului Go-giver si autor al cartii Adversaries into Allies„Este un lucru rar ca o carte sa aiba un impact atat de profund si rapid asupra strategiei unei afaceri. De fapt, a oricarei afaceri.” – Verne Harnish, director executiv al Gazelles si autor al volumelor Scaling Up, The Greatest Business Decisions of All Time si Mastering the Rockefeller Habits

Automatizarea clientilor | John Warrillow acum online:

Modalității de plata

Plata cu cardul online sau la livrare.

Împachetare gratuită

Fie că sunt așteptate sau, dimpotrivă, sunt oferite ca surpriză, cadourile aduc cele mai frumoase bucurii. Ajunse în mâinile destinatarului, ele sunt cântărite cu anticipație, supuse privirilor curioase și, odată desfăcute devin generatoare de zâmbete.

Cu toate aceste gânduri în minte, oferim serviciul de împachetare de cadou în mod gratuit.

Transport

Livrare cu Fan Courier, serviciul Express loco, livrare in aceeasi zi.
Toate comenzile online de produse marcate cu eticheta „24h” plasate până la ora 13.30 pot fi livrate în București cu un serviciu de curierat asigurat de Fan Courier, chiar în ziua plasării comenzii.

Cost Transport: doar 19.90 lei!

Comenzile vor fi livrate de luni până vineri, până la ora 18.00.

Costuri de transport
Acestea vor fi calculate, separat, în coş, în funcţie de destinaţie (în Bucureşti, ţară sau străinătate) şi greutatea aproximativă a coletului tău.

În cazul în care optezi pentru ridicarea produselor dintr-o librărie Carturesti aleasă de tine, poti face asta gratuit, indiferent de valoarea comenzii..

În cazul în care plasezi o comandă cu livrarea în România, prin curier rapid, cu valoare mai mare de 150 de lei, livrarea este gratuită.

Dacă nu, avem următoarele tarife de livrare pentru România:

în Bucureşti și Județul Ilfov – 9.5 lei pentru comenzi în valoare de până la 99.99 lei, 7.5 lei pentru comenzi cu valoarea cuprinsă între 100 lei și 149.99 lei, prin curier rapid;
în ţară – 15 lei pentru comenzi în valoare de până la 99.99 lei, 7.5 lei pentru comenzi cu valoarea cuprinsă între 100 lei și 149.99 lei, prin curier rapid.
Dacă ai nevoie de livrare în aceeași zi, în București, poți opta pentru serviciile noastre care au următoarele tarife:
19.90 lei, Same Day Fan Courier – numai pentru produsele cu etichetă 24h și pentru comenzile plasate până în ora 13:30;
19.90 lei, Sinapseria – livrare cu bicicleta – numai pentru produsele cu etichetă 24h și pentru comenzile plasate până în ora 13:00.
Pentru livrările în afara ţării, costurile de transport se calculează automat în coșul de cumpărături, în funcție de țara destinatară, de greutate și categoria produselor. În acest caz, plata este posibilă doar online, cu cardul.

Dreptul la Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Disclaimer

vkm.ro nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților vkm.ro ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile vkm.ro și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.