Sari la conținut
Meniu
Închide
Acasa
Beletristica
Carti pentru copii
Literatura Universala
Literatura romana
Stiinte Umaniste
Carte
Manuale Carte Scolara
Culegeri Auxiliare
Religie
Biografii Memorii Jurnale
Contact
Deschide meniul
Termeni si conditii
Politica de Confidentialitate
Politica de Utilizare Cookies
Declinare de responsabilitate
Prima pagină
/ Marketing
Marketing
Afișez toate cele 30 de rezultate
Sortează după popularitatea vânzărilor
Sortează după evaluarea medie
Sortează după cele mai recente
Sortează după preț: de la mic la mare
Sortează după preț: de la mare la mic
Vand orice, oricand, oricui – Adrian M. Cioroianu
Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B? Editie revazuta "Va cauta la telefon cineva de la ALRO Slatina", imi spune secretara de la Casa Studentilor. Sa-mi…
Catre Magazin
Puterea celor cinci in network marketing – John C. Maxwell
Aceasta carte este produsul relatiei lui John cu membrii programului sau, "Maxwell Ambassadors". Ei sunt profesionisti in network marketing, barbati si femei care s-au dezvoltat pe ei si afacerile lor…
Catre Magazin
Marketing cultural – Abdrei L. Badin
Marketingul cultural, domeniu in plina expansiune in contextul dezvoltarii industriei creative, are la dispozitie, prin aceasta teza, importante resurse stiintifice teoretice si practice, care completeaza golurile de cunoastere in acest…
Catre Magazin
Marketingul simplificat – Donald Miller, J. J. Peterson
Marketingul simplificat: Un ghid pas cu pas marca StoryBrand pentru orice afacere/ Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business de Donald Miller si dr. J. J. Peterson…
Catre Magazin
Branding in universitati – Elena-Ruxandra Ursache
Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate…
Catre Magazin
Dictionar poliglot de marketing – Ion Druta, Lidia Vieru, Mariana Vlas
Adunand un material bogat, lucrarea cuprinde un inventar de circa 3 000 de concepte definite in limba romana, echivalate in limbile engleza, franceza si rusa. Dictionarul este o lucrare utila…
Catre Magazin
Comunicare si marketing educational – Octavia Costea
Cartea Comunicare si marketing educationa l se adreseaza studentilor, profesorilor si decidentilor implicati in managementul si in marketingul educational. Prin continut, propunem o regandire a poziționarii comunicarii si a marketingului…
Catre Magazin
Phronesis marketing – Corneliu Vilsan
Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft. Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti),…
Catre Magazin
Marketing hotelier – Ioana Simona Ivasciuc
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu…
Catre Magazin
Marketing in artele spectacolului – Irina Ionescu
Marketingul face intalnirea/interactiunea dintre artisti si public posibila. Este esential, dat fiind ca artele spectacolului nu exista in lipsa receptarii directe de catre un public prezent in proximitate. Volumul combina…
Catre Magazin
Digitale pe Legale – Ana-Maria Udriste, Marian Hurducas
Digitale #PeLegale Dupa impactul pe care Avocatoo l-a avut in randul publicului explicand limbajul legal si teme conexe de larg interes, Ana-Maria Udriste si Marian Hurducas le propun un ghid…
Catre Magazin
Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila – Alexandru-Mircea Nedelea
Din cuprins: I. Modele de chestionare, sondaje de opinie, studii de piata II. Teste la disciplina Marketing III. Teste la disciplinaMarketing in turism IV.Teste la disciplina Tehnici promotionale V.Teste la…
Catre Magazin
Strategii de comunicare si marketing in afaceri – Mircea Aurel Nita
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a…
Catre Magazin
Marketing. Practici si studii de caz – Alexandru-Mircea Nedelea
Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor…
Catre Magazin
Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes – Georgeta Ghenea
Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul "oul si gaina". Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia…
Catre Magazin
Rebeliune in marketing – Mark Schaefer
Intr-o lume in continua schimbare, in care consumatorii devin tot mai reticenti la formele traditionale de publicitate, iar canalele de vanzari se multiplica vertiginos sub impactul noilor tehnologii digitale, profesionistii…
Catre Magazin
Cu ce se mananca de fapt Makertingul – Daniela Suhanea, Attila Birtha
Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de…
Catre Magazin
Contagios. Cum se raspandesc ideile – Jonah Berger
Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul…
Catre Magazin
Dictionar de marketing englez-roman – A. Ivanovic, P.H. Collin
Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali…
Catre Magazin
Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia? – Cristian China-Birta
Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia? Cum sa transformi aceste resurse digitale in avantaje pentru brandul tau de Cristian China-Birta "Chinezu" Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai…
Catre Magazin
Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor – Raluca-Giorgiana Chivu
Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema "Cercetarea comportamentului consumatorului de…
Catre Magazin
Startup in Est – Mircea Luncan, Kaloian Kirilov
Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile? Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startupurile…
Catre Magazin
The Marketing of War – Ciprian Panzaru
The marketing of war. A sociological approach This book is an analytical and full of substance approach to a complex issue, placed in the security and national defence and economic…
Catre Magazin
Marketingul inovatiilor in retail – Dr. Adina Saniuta
Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a…
Catre Magazin
Vanzari 2.0: punct si de la capat – Adrian M. Cioroianu
Intr-o situatie fluida si volatila, cum este cea prin care trecem cu totii in vremuri de pandemie, nimic nu mai pare ca ar putea fi un punct de sprijin solid,…
Catre Magazin
Marketingul carierei – Gabriel Bratucu, Ecaterina Coman
Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale…
Catre Magazin
Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing – Simona Gabriela Buzatu
B RAND. Jocul antreprenorial la alt nivel a fost scrisa din necesitate, fiind primul ghidcomplet in limba romana despre branding, dedicat antreprenorilor romani si pasionatilor demarketing. Cartea trateaza subiectul brandului…
Catre Magazin
Learning Democracy and Market Economy in Post-Communist Romania – Claudiu D. Tufis
Volumul (publicat in limba engleza) analizeaza schimbarea culturii politice in Romania, de la inceputul tranzitiei pana in momentul acceptarii Romaniei in Uniunea Europeana, folosind date care acopera o perioada de…
Catre Magazin
Cum cresc brandurile – Byron Sharp
Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori…
Catre Magazin
Experienta face diferenta – Doru Supeala
De la Marketing la Rightketing As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile…
Catre Magazin
Mod întunecat: